Noor Schellens winnares Zilveren Haring 2014
- 20 jun., 2014
- Regionale ontwikkeling
Tijdens de VICK Haringparty in de tuin van restaurant De Hofstee in Bladel kreeg Noor Schellens van Schellens Installatiebedrijf de zilveren Haring uitgereikt.
De jaarlijkse Haringparty is een B2B netwerk-event pur sang. Dit evenement kende ook een officieel moment: de uitreiking van “De Zilveren Haring” aan een veelbelovende jonge Kempische ondernemer.
Criteria
Vernieuwing was niet het noodzakelijke criterium bij de nominatie van deze jonge ondernemers. Zij moesten zich in hun bedrijvigheid kenmerken door talent, enthousiasme, motivatie en doortastendheid.
En met deze nominatie werd hen publicitair een duwtje in de rug gegeven. Genomineerde bedrijven zijn gevraagd zelf stemmen te werven, honderden stemmen zijn verzameld, en daar is uiteindelijk een winnaar uit naar voren gekomen.
Vernieuwend ondernemerschap
Onder een luid applaus ontving Noor Schellens uit handen van Ad Wintermans (Agio), een ‘éminance grise’ uit onze regio, de felbegeerde “Zilveren Haring” en werd zij geroemd om haar vernieuwende ondernemerschap en de bijzondere en innovatieve marketingstrategie.
Met recht een jonge ondernemer met passie en in staat om niet alleen haar bedrijf, maar ook het eigen marktsegment positief in de schijnwerpers te zetten. Noor Schellens is als kandidaat voorgedragen door het OVBRM.
Inspiratie voor genomineerden
De uitreiking van de ‘Zilveren Haring” is inspirerend voor de genomineerden. Noor Schellens, Bart van Raay, Martijn van den Broek en Marc Barben laten zien dat zij kansen zién en kansen pákken op het gebied van duurzaam en marktgericht ondernemen. Het enthousiasme en de doortastendheid van deze ondernemers is een voorbeeld voor iedereen, voor jong én oud!
Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!