Beerens interieurs vernieuwt gevel Claudia Sträter Breda

  • Bouw

In april 2013 heeft Beerens interieurs de gevel van Claudia Sträter Breda vernieuwd. Door de bestaande gevel naar voren te plaatsen is het vloeroppervlak met circa 8m2 vergroot.

Beerens interieurs adviseert en voert winkelrenovatie uit Slabbekoorn Claudia Stratervoor zowel in- als exterieur. Het gezicht en het interieur van de winkel zijn in synergie.

Claudia Sträter (opgericht in 1970) heeft een eigen identiteit. De organisatie heeft productie en ontwerp in eigen hand, en kan hierdoor snel reageren op signalen uit de markt. Zij is duurzaam en immer bezig met exploitatie.

Over Beerens interieurs

Velen die belangstelling tonen in een interieur, kennen de naam Beerens interieurbouw. Daarom is de aankoop van een interieur van Beerens interieurs voor ons: een belofte waarmaken. Immers een nieuw interieur koop je in je leven niet zo vaak!
 
Wij willen interieurs maken waarin het goed leven en werken is. Iedere klant kan bij ons dus verzekerd zijn van wat hem of haar te wachten staat namelijk; een uitstekende investering.
 
Voor bedrijven, instellingen, winkels en industrie verzorgen wij de inrichting van de receptie, kantoren, vergaderruimtes, bedrijfskantine, restaurant enz. We onderscheiden hierbij de mogelijkheid om uitsluitend de individuele meubelen te maken en te plaatsen.
 
Steeds vaker ook komt de vraag om het totale concept te maken. Hierbij wordt het ontwerp, de begeleiding én de uitvoering geheel door Beerens interieurs ter hand genomen.

Beerens interieurs heeft Algemeen directeur Frits Helmstrijd van Claudia Sträter een aantal vragen gesteld over de verbouwing en Claudia Sträter in het algemeen:

Wat is uw visie over uitstraling van de winkel Claudia Sträter. Moet de winkel schreeuwen, opvallen, neutraal of ondergeschikt zijn aan de kleding.

De winkel hoeft niet te schreeuwen, integendeel. Onze winkels zijn strakke winkels, gecombineerd met warme en groene elementen. Geen losse gondola’s, losse wandjes en poespas. De winkels vormen één geheel. De winkels zijn niet vol gepropt, alle kledingstukken komen tot hun recht en zijn goed uitgelicht.

Is Claudia Sträter trendzetter, trendvolger, of vaart Claudia Sträter haar eigen koers?

Wij vertalen trends naar onze stijl. Als we al vinden dat een trend bij ons past dan gaat het om de mate waarin we deze toepassen. Daarnaast staat de kwaliteit centraal. De kleding moet goed te variëren en te combineren zijn.

In principe hebben we elke twee a drie weken een nieuwe thema, daarmee houden we de winkels aantrekkelijk door een verversing van het aanbod.

Hoe geeft u invulling aan maatschappelijk verantwoord ondernemen?

Kleding wordt gemaakt in Nederland en elders in Europa. Wij maken gebruik van kwalitatief goede, duurzame stoffen en productiemethoden. Geen Bangladesh praktijken. Wij laten ons ondersteunen en adviseren door professionals. In dit kader doen we zaken met Made By, voornamelijk op meer duurzame materialen gebruik, maar ook voor de check op sociale omstandigheden bij de fabrieken, vooral in het Verre Oosten. Daar laten wij ons ook bijstaan door BSCI. Beide hebben een duidelijke website. Overigens produceren wij slechts een klein deel van de collectie aldaar.  Ook op onze website staat er meer informatie over ons MVO beleid.

Verder hebben we nu voor het tweede achtereenvolgende jaar een succesvolle inleveractie. Bij het retour brengen van een kledingstuk ontvangt de klant €30 korting op een nieuw artikel. De ingenomen stukken worden door de Academie van Arnhem gebruikt als nieuw materiaal voor nieuwe ontwerpen door de studenten.

Met een uit te betalen prijs geven we studenten een duw in de rug en stimuleren potentieel Nederlands ontwerptalent. Andere kleding stukken zijn geschonken aan “Dress for succes”organisatie. Zij helpen op hun beurt werkzoekenden aan representatieve kleding.

U bent met de FNG Group bezig met 4 nieuwe Claudia Sträter winkels (Nieuwpoort/Waasland/Wijnegem/Antwerpen) in Belgie. Kunt u daar uw zelfde concept kwijt of moet er groots aangepast worden.

Wij gaan hetzelfde concept toepassen. Collectie,concept en structuur blijven gehandhaafd. Die horen bij het merk Claudia Sträter. Wel komt er in plaats van de plantenwand een moswand voor de groenaccent, maar dat is echt een detail.

Is de webshop De Winkel van morgen?

Dat niet. Onze webshop is slechts een van onze verkoopkanalen. De webshop doet het zeker goed.   Op de site wordt de laatste mode verkend, aangeschaft maar  de webshop stimuleert ook de klant om naar de winkel te gaan.

Als je op google 'clau' typt verschijnt de naam Claudia Sträter snel in de zoekmachine.
Daarnaast is Claudia Sträter op 5 social media fronten actief. Via nieuwsbrieven, klantenkaarten met daarbij behorende interessante voordelen wordt de klant geprikkeld en aangetrokken. Deze verschillende verkoopmiddelen ondersteunen elkaar en zorgen voor maximaal rendement. Voor de webshop, de winkels, de shop in shops bij de Bijenkorf, en de groothandel geldt: het bijt elkaar niet, integendeel het kruist en vult elkaar aan.

Meer informatie over BEERENS GROUP:

Bekijk het complete bedrijfsprofiel

Vidho Interieurbouw Vidho Interieurbouw

Wij maken het voor u!