Positieve ervaringen met Online Arbeidszaken van Flynth
- 6 mrt., 2013
- Financieel & Juridisch
Veel ondernemers werken met volle tevredenheid met Online Arbeidszaken van Flynth, waarmee zij op een eenvoudige en gebruiksvriendelijke manier meer uit hun personeels- en salarisadministratie halen.
Met Online Arbeidszaken kunnen zij 24 uur per dag, zeven dagen in de week beschikken over onder meer personeels- en salarisgegevens, managementrapportages, aangiften loonheffingen, betaalbestanden en verlof- en ziekteregistratie. Het is mogelijk om op ieder gewenst moment in te loggen om personeels- en salarisgegevens te raadplegen, te muteren of te verwerken. Het Flynth HRM loket biedt de mogelijkheid om diverse HRM-gegevens te registreren en te raadplegen via het digitaal werknemersdossier.
Enthousiasme over werknemers app
Ruim een half jaar geleden is de werknemers app geïntroduceerd om voor eens en altijd af te rekenen met de papieren loonstrook en jaaropgave. Veel werknemers van klanten met Flynth werknemersloket maken intensief gebruik met deze gratis app. Zij ervaren het gemak van overal en altijd toegang hebben tot hun persoonlijke gegevens, digitale dossier, salarisstroken. Bij Flynth verlof + werknemersloket kunnen zij zelfs direct een verlof aanvraag indienen en hun actuele verlofkaart opvragen.
Ook het raadplegen van jaaropgaven werkt via deze app. De app is beschikbaar voor de iPhone, iPad, Android en tablets. Bekijk de onderstaande demonstratiefilm. Meer weten over Flynth Online Arbeidszaken? En ook úw werknemers het gemak laten ervaren van de werknemers app? Neem dan contact op met uw Flynth kantoor in de buurt.
Video bij artikel
Meer informatie over FLYNTH 'S-HERTOGENBOSCH:
Bekijk het complete bedrijfsprofiel
Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!