Promotie SEPA
- 18 dec., 2012
- Financieel & Juridisch
Op 01-02-2014 dienen zowel bedrijven als particulieren in Europa klaar te zijn voor nieuwe (Europese) betalingsmethoden, samengevat onder de naam "SEPA".
Uit onderzoeken blijkt dat veel bedrijven nog niet klaar zijn voor het verwerken van SEPA-transacties. Echter, SEPA bood SPIE een aantal additionele voordelen waardoor SPIE dit verhaal eerder heeft opgepakt en als een van de eersten klaar is.
ABN AMRO Bank heeft SPIE gevraagd om op diverse roadshows over dit onderwerp een presentatie van haar ervaringen te geven. In 3 sessies heeft SPIE aan in totaal zo'n 75 groot-bedrijven uit Zuid-Nederland haar verhaal gedaan. De bijeenkomsten werden bijzonder goed bezocht, 2 van de 3 sessies kenden zelfs een opkomst van 100%.
Meer informatie over SPIE NEDERLAND B.V. - VESTIGING BREDA:
Bekijk het complete bedrijfsprofiel