Campagnes TU/e en Roze Maandag winnen Communicatieprijs Brabant 2012
- 14 jan., 2013
- Zakelijke dienstverlening
- Bron: Made for Events
De campagne Toekomstdromen van de Technische Universiteit Eindhoven en de Roze Maandag-campagne ‘Be Gay for a Day’ zijn de winnaars geworden van de Communicatieprijs Brabant 2012.
Dat maakte voorzitter Pieter Hemels van de jury bekend tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst van Communicatieclub Bourgondië in het MADE Center te Tilburg. ‘Toekomstdromen’, ontwikkeld door het Amsterdamse reclamebureau Youngworks in opdracht van de TU/e, ontving de prijs in de categorie Effectief. ‘Be Gay for a Day’, gemaakt door het Tilburgse Scheepens Reclameadviseurs, behaalde de hoogste eer in de categorie Creatief.
De Communicatieprijs Brabant beleefde alweer haar 17e editie en is een initiatief van Communicatieclub Bourgondië (CCB). Deze in Tilburg gevestigde regionale beroepsvereniging op het gebied van reclame, PR en aanverwante disciplines heeft de prijs in 1995 in het leven geroepen om de communicatieprestaties uit Midden-Brabant beter over het voetlicht te krijgen.
De laatste jaren bleek dat de prijs op veel belangstelling kon rekenen van de bureauwereld in heel Brabant. De prijs staat inmiddels als prestigieus te boek. De Communicatieprijs van de CCB geldt daarom sinds 2011 voor heel Brabant en heet Communicatieprijs Brabant.
Meer informatie over MADE CENTER EVENEMENTEN EN VERGADEREN:
Bekijk het complete bedrijfsprofiel
Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!