10 onmisbare B2B e-mailmarketing sjablonen
- 8 sep., 2016
- Zakelijke dienstverlening
Als uw focus ligt bij B2B, is het belangrijk om inzichtelijk te hebben welke fasen vooraf gaan aan een aankoopbeslissing. B2B e-mailmarketing helpt u daarbij. In feite is e-mailmarketing vandaag de dag hét communicatie medium.
U kunt e-mailmarketing gebruiken voor het delen van al uw content, zoals blogs, e-books en white-papers. Zo gebruikt u e-mail op effectieve wijze om leads in het verkoopproces te krijgen.
"73% van de marketeers is van mening dat e-mail-marketing essentieel is voor hun activiteiten en 40 keer zo effectief is als sociale media voor het genereren van leads." |
E-mailmarketing is kosteneffectief
Bedrijven geven aan dat 23% van hun totale verkoop afkomstig is van e-mailmarketing. Dat zijn indrukwekkende cijfers, maar hoe zit het met uw organisatie? Maakt u al optimaal gebruik uit e-mail als B2B marketingkanaal?
B2B sjablonen voor e-mailmarketing
SuperOffice heeft 10 B2B sjablonen voor e-mailmarketing samengesteld die klaar voor gebruik zijn. Hiermee leidt u uw leads door de drie stadia van het verkoopproces – de juiste koers naar succes.
Meer informatie over SUPEROFFICE BENELUX B.V.:
Bekijk het complete bedrijfsprofiel