-
Evenement organiseren: Begin met de doelstelling
Ga je een evenement organiseren maar heb je geen doelstelling? Dan zul je er genoegen mee moeten nemen dat iedereen het “wel leuk” vond. Met enkel een glimlach van je gasten bereik je immers niet zoveel.
- 8 mei, 2018
- Lees verder
- Zakelijke dienstverlening
-
Vijf tips om welzijn op het werk te verbeteren
Het belang van een goede gezondheid is niet langer beperkt tot ons huis. Werkplekken besteden steeds meer aandacht aan het welzijn van personeel. Het is geen verrassing dat bedrijven die een goede gezondheid promoten verbeteringen zien op het gebied van moraal en productiviteit.
- 1 mei, 2018
- Lees verder
- Zakelijke dienstverlening
-
Branding door middel van merchandise
Branding is ongelooflijk belangrijk voor ieder bedrijf. Je wilt immers dat je merk en je product bekend worden bij zoveel mogelijk mensen en het liefst dat ze er ook nog eens een positieve associatie bij hebben. Branding kun je op ontzettend veel verschillende manieren doen.
- 26 apr., 2018
- Lees verder
- Zakelijke dienstverlening
- 24-04 Een Jubileum? Maak het onvergetelijk!
- 24-04 Hoe zorg je ervoor dat je productie op peil blijft ondanks de krapte op de arbeidsmarkt?
- 23-04 Een stevig bouwhek dat niet omwaait: de do’s en don’ts voor uitvoerders in Nederland
- 16-04 Wat betekent GDPR voor jouw klantgegevens
- 11-04 Het effect van posters
- 10-04 3 tips voor het organiseren van een duurzaam evenement
- 09-04 Alba-academie organiseert driedaagse Soul Quest
- 03-04 Ergonomisch kantoormeubilair verhoogt duurzame inzetbaarheid van personeel
- 26-03 Win de 'war for talent' met een aantrekkelijke werkomgeving
- 26-03 5 tips voor betere omnichannel klantenservice
- 15-03 Wat u moet weten over de risico-inventarisatie & -evaluatie
- 14-03 Dit zijn de event trends van 2018
- 14-03 Behaal uw ISO-9001:2015-certificering eenvoudig met behulp van Kleemans
- 14-03 Dit zijn de locatie trends voor 2018
- 12-03 Online geld verdienen door affiliate marketing
- 28-02 SuperOffice ontwerpt vier gratis e-mailsjablonen voor vervolgacties naar de klant
- 21-02 5 fraaie afwerkingstips voor drukwerk