-
Livestream Brexit-event voor ondernemers
MKB-Nederland, VNO-NCW, het ministerie van Buitenlandse Zaken en het ministerie van Economische Zaken & Klimaat organiseerden onlangs een seminar voor het Brexit-bedrijfsleven. Middels een livestream kunnen ondernemers die er die dag niet bij waren inmiddels ook meegenieten.
- 14 feb., 2018
- Lees verder
- Zakelijke dienstverlening
-
5 manieren om de reactietijd van klantenservice te verlagen
Zonder klanten stelt je bedrijf weinig voor. Zij zijn jouw inkomstenbron en daarom is het belangrijk om hen tevreden te houden. Toch bleek uit een recent klantenservice-onderzoek van SuperOffice uit Eindhoven dat maar liefst 62% van alle bedrijven niet reageert op e-mails van klanten.
- 14 feb., 2018
- Lees verder
- Zakelijke dienstverlening
-
Ondernemerslift+ organiseert inspirerende workshop voor startups
Op dinsdag 27 februari 2018 organiseert Ondernemerslift+ de workshop 'van product naar trouwe klant' bij Incubator maakstad Oss in Dome-X. Een inspirerende workshop voor startups.
- 5 feb., 2018
- Lees verder
- Zakelijke dienstverlening
- 31-01 'Iedereen kan veranderen, dus jij ook.'
- 30-01 Gemeente Tilburg: hier kunt u netwerken in de maand februari
- 30-01 Huis van de Brabantse Kempen organiseert informatieavond 'Brabantse Kempen Onderneemt'
- 25-01 De bijzondere en eigenzinnige werkplekomgeving: is dat wat werknemers willen?
- 22-01 Strengere privacyregels per 25 mei 2018: neem nu maatregelen
- 18-01 10 tips voor uitstekende klantenservice
- 11-01 De werktafel als onmisbaar element
- 09-01 Een eigen bedrijf starten?
- 08-01 De vergeten checklist voor evenementen
- 05-01 Beveiliging bedrijven wordt steeds belangrijker
- 04-01 Ondernemer, stap uit je comfortzone!
- 20-12 Hoe kun je CRM gebruiken om de klantervaring te verbeteren
- 19-12 Inspectiecertificering cruciaal voor optimale brandveiligheid in tunnels
- 18-12 Huys ter Schelde weet bedrijfsleven te verwennen
- 13-12 Eindejaarstips 2017: auto van de zaak
- 12-12 Snel en succesvol een bedrijf starten
- 08-12 Hoe Digitale Transformatie de klantbeleving stuurt