-
Stel de klant centraal!
MKB-ondernemers die hun klant centraal stellen, behalen een beter rendement. En ze groeien harder dan directe concurrenten die niet focussen op de behoeften van de klant. Dat is de conclusie van BDO Accountants & Adviseurs die de bedrijfsstrategie van vijftig ondernemingen onder de loep nam.
- 25 jun., 2012
- Lees verder
- Zakelijke dienstverlening
-
Long stays - Guesthouse Huis ten Bosch
Lang weg van huis, maar dan toch een eigen plek hebben? Dat kan in Guesthouse Huis ten Bosch in Etten-Leur.
- 1 mrt., 2012
- Lees verder
- Zakelijke dienstverlening
-
Het Nieuwe Werken bij Trivium Hotel & Spa
Onze samenleving verandert. Het individu staat steeds meer centraal. Het gaat om de mens waar de organisatie omheen draait.
- 1 feb., 2012
- Lees verder
- Zakelijke dienstverlening
- 10-01 Het beste halen uit je medewerkers: denk vanuit talent
- 12-07 Voorkom hoge kosten door niet tijdig onderhoud te plegen aan uw bedrijfsterrein
- 10-05 Wie houdt uw onderneming draaiende als u er niet bent?
- 30-11 Meerdere offertes uitbrengen, werkt dat?
- 01-11 Het eerste verkoopgesprek
- 29-04 Verkoop begint met een goede presentatie!
- 26-03 Netwerken via de digitale snelweg
- 18-02 Hoe werf ik on-line klanten?