-
Het effect van posters
Ondanks de snelle groei van het internet wordt er vandaag de dag nog steeds veel gebruik gemaakt van traditionele media zoals posters en affiches. Maar hebben posters nog wel effect nu iedereen zo gefocust is op online marketing?
- 11 apr., 2018
- Lees verder
- Zakelijke dienstverlening
-
3 tips voor het organiseren van een duurzaam evenement
Duurzaamheid is momenteel een van de vier belangrijke locatietrends in de evenementenbranche. Libéma, actief in Attractieparken, Vakantieparken en Beurzen & Evenementen, legt daarom aan de hand van drie tips uit hoe je duurzaamheid kunt toepassen in je evenement.
- 10 apr., 2018
- Lees verder
- Zakelijke dienstverlening
-
Ergonomisch kantoormeubilair verhoogt duurzame inzetbaarheid van personeel
Er is de laatste jaren een enorme verandering gaande in de kantoormeubelenbranche. Waar bedrijven vroeger veelal de focus lagen op de uitstraling van een bureau en bureaustoel, staat anno 2018 het gezondheidsbelang van het personeel met stipt op nummer één bij de keuze voor een nieuw kantoorinterieur.
- 3 apr., 2018
- Lees verder
- Zakelijke dienstverlening
- 26-03 Win de 'war for talent' met een aantrekkelijke werkomgeving
- 26-03 5 tips voor betere omnichannel klantenservice
- 15-03 Wat u moet weten over de risico-inventarisatie & -evaluatie
- 14-03 Dit zijn de event trends van 2018
- 14-03 Dit zijn de locatie trends voor 2018
- 12-03 Online geld verdienen door affiliate marketing
- 28-02 SuperOffice ontwerpt vier gratis e-mailsjablonen voor vervolgacties naar de klant
- 21-02 5 fraaie afwerkingstips voor drukwerk
- 14-02 Livestream Brexit-event voor ondernemers
- 30-01 Gemeente Tilburg: hier kunt u netwerken in de maand februari
- 25-01 De bijzondere en eigenzinnige werkplekomgeving: is dat wat werknemers willen?
- 22-01 Strengere privacyregels per 25 mei 2018: neem nu maatregelen
- 18-01 10 tips voor uitstekende klantenservice
- 08-01 De vergeten checklist voor evenementen
- 05-01 Beveiliging bedrijven wordt steeds belangrijker
- 04-01 Ondernemer, stap uit je comfortzone!
- 20-12 Hoe kun je CRM gebruiken om de klantervaring te verbeteren